Zagreb, 14.10.2008., 21:44 | I.D. / Dnevnik.hr
Popularna Ambijenta ove godine (2008., op.) na više od 50.000 metara četvornih nudi najnovije trendove u svijetu namještaja. Unatoč financijskoj krizi koja drma svijetom, dio Hrvata ne želi se odreći dizajnerskog namještaja. Ni fotelja sa Swarovski kristalima koja stoji 50 tisuća kuna, nije za neke preskupa.
Minimalizmu u uređenju doma definitivno je odzvonilo. Sada je 'in' otkačeno, šareno i veselo.
Ružičasti kauč, zlatno-crna soba, masažna fotelja sa Swarovski kristalima - ovakav ćete masažni užitak platiti 50 tisuća kuna. No, novac nije presudan.
Ukusi su različiti, ali svatko može pronaći nešto po svom guštu.
Način na koji će naš dom biti uređen ovisi naravno i o dubini našeg džepa. No ne brinite se, krajnji rezultat ionako ovisi o tome koliko imamo ukusa.
"Velika sam obožavateljica namještaja Designers Guild, a tražeći jastuke za svoj dom, znala sam da u obzir dolazi samo Kenzo", navela je glumica Kate Hudson u intervjuu za jedan portal, a anonimni forumaš čudi se i pita: Otkad namještaj ima svoje ime?
Točno, nekada je priča bila puno jednostavnija, a sve se uglavnom svodilo na to što nam od namještaja treba, u kojoj boji i gdje se traženi predmet može najpovoljnije kupiti. No, vremena su se promijenila. Anonimni ljudi, poznatiji kao dizajneri namještaja, postali su zvijezde o kojima se u medijima piše u rubrici showbiz, a kolekcije stolova, sofa, ormara i ostalih kućnih detalja s njihovim potpisom dočekuju se s oduševljenjem ravnom onom koje može izazvati nogometna utakmica.
Što se dogodilo? Zapravo, ništa posebno. Tržište se razvilo, zahtjevi kupaca povećali su se do makismuma, a opremanje doma postalo je “ono jedino” o čemu s veseljem razmišljamo dok razapeti između traženja najbolje lokacije i borbe s birokracijom oko odobravanja kredita provodimo dane trčkarajući od jedne do druge ustanove.
Ako živite u Hrvatskoj, to veselje je puno više od pozitivnog osjećaja. Kupiti dizajnerski komad namještaja ovdje je stvar prestiža i u tome, suprotno uvriježenom mišljenju, ne uživaju samo oni dubokog džepa.
Argumenata u prilog kupnji dizajnerskom namještaja ima mnogo: od visoke kvalitete materijala do forme i oblika koje su osmislili provjereni stručnjaci. Negativna strana je cijena koja zbog svih tih dobrih stvari na kraju, često ističu dizajneri, i mora biti visoka jer za razliku od masovne proizvodnje, u kojoj se namještaj štanca, ovdje se plaćaju mjeseci, a nekad i godine utrošene u osmišljavanje kolekcije, posebno birani materijali, tim ljudi koji radi na tom projektu te tradicija i vizualni identitet koji se prepoznaju u svim dijelovima svijeta.
Kod nas su se prije desetak godina na prste mogle nabrojiti tvrtke koje zastupaju namještaj dizajnera poput Karima Rashida, Patricije Urquiole, Hermana Millera i Phillipea Starcka. Danas nam ne bi bile dovoljne ni cijele novine da ih sve popišemo. S obzirom na to, može se zaključiti koliko se dobro u Hrvatskoj prodaje namještaj s potpisom.
Izvor: Jutarnji.hr (04.11.2008.)
Dobrodošli!
Pretvorite svoj stambeni prostor u topli dom!
Arhiva
Tražili ste...
Privacy
Koristimo tvrtke za oglašavanje treće strane za posluživanje oglasa kada posjetite našu web lokaciju. Google, kao dobavljač treće strane, koristi kolačiće (cookies) za posluživanje oglasa na našoj web lokaciji. Pomoću kolačića DART Google poslužuje oglase našim korisnicima temeljem njihovih posjeta našoj web lokaciji i drugim web lokacijama na internetu. Korisnici mogu deaktivirati korištenje DART kolačića posjetom pravila o privatnosti Google oglasa i sadržajne mreže http://www.google.com /privacy_ads.html.
Chitika collects information about consumers' activities on certain websites in order to deliver targeted advertisements. By opting out, Chitika will not collect this information for the purpose of delivering targeted advertisements. Chitika does not collect any personally identifying user-level information. Chitika's contextual targeting services solely rely on cookie-level tracking containing no personally identifying information. When users visit a page in the Chitika network, one or more cookies - a small file containing a string of characters - are set to the computer that uniquely identifies the users browser. Chitika uses cookies to improve the quality of the targeting service by storing anonymous activity data and tracking user trends, such as how people search and browse. Users can reset their browsers to refuse all cookies or to indicate when a cookie is being sent. Chitika will not collect or use any user-level personally identifiable information without prior consent from its clients. Chitika encourages and promotes business practices that protect and honor the privacy of users. You can opt-out of receiving Chitika cookies by using the button below or by passing a Do-Not-Track header. If you would like more information about this practice and to know your choices about not having this information used by these companies, visit http://chitika.net/privacy.
Koristimo tvrtke za oglašavanje treće strane za posluživanje oglasa kada posjetite našu web lokaciju. Google, kao dobavljač treće strane, koristi kolačiće (cookies) za posluživanje oglasa na našoj web lokaciji. Pomoću kolačića DART Google poslužuje oglase našim korisnicima temeljem njihovih posjeta našoj web lokaciji i drugim web lokacijama na internetu. Korisnici mogu deaktivirati korištenje DART kolačića posjetom pravila o privatnosti Google oglasa i sadržajne mreže http://www.google.com /privacy_ads.html.
Chitika collects information about consumers' activities on certain websites in order to deliver targeted advertisements. By opting out, Chitika will not collect this information for the purpose of delivering targeted advertisements. Chitika does not collect any personally identifying user-level information. Chitika's contextual targeting services solely rely on cookie-level tracking containing no personally identifying information. When users visit a page in the Chitika network, one or more cookies - a small file containing a string of characters - are set to the computer that uniquely identifies the users browser. Chitika uses cookies to improve the quality of the targeting service by storing anonymous activity data and tracking user trends, such as how people search and browse. Users can reset their browsers to refuse all cookies or to indicate when a cookie is being sent. Chitika will not collect or use any user-level personally identifiable information without prior consent from its clients. Chitika encourages and promotes business practices that protect and honor the privacy of users. You can opt-out of receiving Chitika cookies by using the button below or by passing a Do-Not-Track header. If you would like more information about this practice and to know your choices about not having this information used by these companies, visit http://chitika.net/privacy.